Maribor najbolj izpostavljeno srednjeevropsko mesto na turistični predstavitvi v Ningboju
vodoravna delilna črta

 

V kitajskem mestu Ningbo se odvija CEEC - investicijski in poslovni expo, v okviru tega pa tudi Forum guvernerjev in županov, kjer gre za sodelovanje Kitajske s 16 srednjeevropskimi in vzhodnoevropskimi državami. Na današnji prezentaciji Slovenije je mag. Karmen Novarlič, vodja sektorja za turizem pri SPIRIT Slovenija, poudarila pomen Maribora kot turistične destinacije in sodelovanja mesta Maribor s Kitajsko ter predvsem z mestom Ningbo na področju turizma. »Promocija Slovenije kot turistične destinacije je izrazito povezana s predstavitvijo destinacije Maribor, ki se kot taka v zadnjih letih skokovito in prav tako zelo močno predstavlja na kitajskem trgu. V okviru današnje predstavitve smo predstavili tako Slovenijo, predvsem pa Maribor kot eno ključno oz. najbolj perspektivno turistično regijo na kitajskem trgu,« je še dodala.
Maribor je pred več kot 1000 glavo množico udeležencev kot edini predstavil svoje mesto na današnjem turističnem forumu. Prav tako je kot edino mesto imel privilegij, da predstavi Maribor kot mesto, ki je pripravljeno na gospodarska vlaganja iz vzhoda.
Ob zaključku foruma je bil župan MO Maribor dr. Andrej Fištravec, ki se na Kitajskem nahaja drugič, deležen največjega zanimanja s strani kitajskih novinarjev. Novinarjem se je zdelo zanimivo predvsem dejstvo, da se je za razliko od drugih držav, v tem primeru mesto odločilo za aktivno povezovanje z najhitreje rastočim trgom na svetu - Kitajsko.
Župan MO Maribor je ob tem še dodal: »Maribor je dejansko postal slovensko okno Kitajske v Evropo in Evropsko unijo. Ne samo po besedah kitajskega veleposlanika v Slovenijo, ampak tudi po konkretnem delovanju na tukajšnjem srečanju 16 srednje in vzhodnoevropskih držav in Kitajske v Ningboju. Maribor je na treh forumih; gospodarskem, turističnem in županskem, predstavljal Slovenijo in pri vseh sodelujočih požel veliko pozornosti."
V okviru tega dogodka je danes potekal tudi predstavitveni turistični sejem, ki so se ga udeležili predstavniki vodilnih turističnih agencij širom Kitajske. Turistični sejem je pokazal pripravljenost kitajskega sodelovanja na področju turizma z destinacijami v srednji in vzhodni Evropi. Vodilno vlogo pri predstavitvi turističnih destinacij Slovenije in predvsem Maribora je prevzela turistična agencija Martura, sicer hčerinsko podjetje občinskega Marproma. Privilegij, ki ga je bila s tem deležna Martura, daje nov zagon v razvoju mariborskega turizma, kar predstavlja pomemben del, ko govorimo o razvoju mesta. Pričakujemo, da se bodo konkretni rezultati teh dogovorov pokazali že v tem letu.
Dejstvo je, da ima vsako gospodarsko in turistično povezovanje svoje procese in korake, saj gre za dvosmerno komunikacijo. Mesto Maribor je tako pred velikim izzivom, da se v mandatu dr. Andreja Fištravca učinkovito poveže s Kitajsko oz. z mestom Ningbo na različnim področjih.
 


vodoravna delilna črta