Občina Maribor
Uradne ure in poslovni čas

Obvestilo za naglušne osebe s slušnim aparatom. V stavbi Mestne občine Maribor, Ulica heroja Staneta 1, si lahko izposodite CM sistem (indukcijsko zanko) za pomoč pri urejanju zadev v stavbi. Prevzamete jo lahko pri varnostniku ob predhodni identifikaciji in vpisu na seznam.

 

 

Vloge lahko oddate po elektronski pošti na gp.mom@maribor.si, po pošti na naslov Mestna občina Maribor, Ulica heroja Staneta 1, 2000 Maribor ali osebno na isti naslov soba 14/pritličje ves poslovni čas, ki je:

  • v ponedeljek, torek in četrtek od 8.00 do 15.00 ure,
  • v sredo od 8.00 do 17.00 ure in
  • v petek od 8.00 do 13.00 ure.

 

 

Če med obrazci vlog Mestne občine Maribor ni vloge, ki jo potrebujete pojdite na spletno stran Upravne enote Maribor (npr. za osebna stanja, osebne dokumente, stalno prebivališče, prijava tujcev, vozniška dovoljenja, gradbena dovoljenja ipd.), jim pišete na ue.maribor@gov.si, ali pokličete na 02/2208-350. 

 

 

Poslovanje organov Mestne občine Maribor poteka po v nadaljevanju navedenih uradnih urah.

 
Novo
  • ponedeljek od 8.00 ure do 12.00 ure in od 13.00 ure do 15.00 ure,
  • v sredo od 8.00 ure do 12.00 ure in od 13.00 ure do 17.00 ure,
  • v petek od 8.00 ure do 13.00 ure.
 
Uradne ure za poslovanje s strankami veljajo za vse organe Mestne uprave mestne občine Maribor, ki nimajo drugače določenih uradnih ur.
 

 

 

 

  • v ponedeljek od 8.00 ure do 12.00 ure,
  • v sredo od 8.00 ure do 12.00 ure in od 14.00 ure do 16.00 ure,
  • v petek od 8.00 ure do 12.00 ure.

 

  • Medobčinska inšpekcija na naslovu - Ulica heroja Tomšiča 2, v ponedeljek in sredo od 8.00 ure do 10.00 ure na sedežu organa ter v ponedeljek, torek, četrtek in petek od 9.00 do 12.00 ure, v sredo od 9.00 do 12.00 ure in od 14.00 ure do 17.00 ure po telefonu na telefonski številki 02 2201-516,  
  • Medobčinsko redarstvo na sedežu organa - Zagrebška 30 v operativno-komunikacijski pisarni v ponedeljek, torek, četrtek in petek od 9.00 ure do 12.00 ure, v sredo od 9.00 ure do 12.00 ure in od 14.00 ure do 17.00 ure na sedežu organa ali po telefonu na telefonski številki 02 2201-527. Za notranjo organizacijsko enoto Medobčinsko redarstvo sprejema prijave dežurni redar vsak poslovni dan med 8.00 uro in 20.00 uro na brezplačni telefonski številki 080 2201,
  • Mestna blagajna v poslovalnicah Delavske hranilnice na območju Mestne občine Maribor.  
  • Služba za delovanje mestnega sveta na sedežu organa Ulica heroja Staneta 1, telefonska številka 02 2201-243, v ponedeljek in sredo od 8.00 ure do 12.00 ure ter v petek od 8.00 ure do 13.00 ure.  
  • Varuh bolnikovih pravic na sedežu Ulica heroja Tomšiča 2, telefonska številka 02 2201-634, v ponedeljek in torek od 8.00 do 12.00 in od 13.00 do 15.00, v sredo od 8.00 do 12.00 in od 13.00 do 17.00 ter v petek od 8.00 do 13.00. Osebni razgovori z varuhinjo bolnikov pravic na sedežu v sredo od 12.00 do 17.00 (zaželena je predhodna najava)
Mestna občina Maribor • Ulica heroja Staneta 1 • mestna.obcina@maribor.si • tel.: 02/22 01 000
Pravno obvestiloVarstvo osebnih podatkov
rss
Facebook MOM