Občina Maribor
Uradne ure


Obvestilo za naglušne osebe s slušnim aparatom. V stavbi Mestne občine Maribor, Ulica heroja Staneta 1, si lahko izposodite CM sistem (indukcijsko zanko) za pomoč pri urejanju zadev v stavbi. Prevzamete jo lahko pri varnostniku ob predhodni identifikaciji in vpisu na seznam.

 

 

Uradne ure za poslovanje s strankami v organih Mestne občine Maribor so:

  • v ponedeljek od 8.00 ure do 12.00 ure in od 13.00 ure do 15.00 ure,
  • v sredo od 8.00 ure do 12.00 ure in od 13.00 ure do 17.00 ure,
  • v petek od 8.00 ure do 13.00 ure.

Uradne ure za poslovanje s strankami veljajo za vse organe Mestne uprave mestne občine Maribor , ki nimajo drugače določenih uradnih ur.

 

 

Uradne ure za poslovanje s strankami na sedežih mestnih četrti in krajevnih skupnostih so:

  • v ponedeljek od 8.00 ure do 12.00 ure,
  • v sredo od 8.00 ure do 12.00 ure in od 14.00 ure do 16.00 ure,
  • v petek od 8.00 ure do 12.00 ure.


 

Uradne ure za poslovanje s strankami posameznih organov, ki imajo drugače določene uradne ure:

  • Medobčinski inšpektorat na sedežu organa - Zagrebška 30, v ponedeljek in sredo od 8.00 ure do 10.00 ure na sedežu organa ter v ponedeljek, torek, četrtek in petek od 9.00 do 12.00 ure, v sredo od 9.00 do 12.00 ure in od 14.00 ure do 17.00 ure po telefonu na telefonski številki 02 2201-516,  
  • Medobčinsko redarstvo na sedežu organa - Zagrebška 30 v operativno-komunikacijski pisarni v ponedeljek, torek, četrtek in petek od 9.00 ure do 12.00 ure, v sredo od 9.00 ure do 12.00 ure in od 14.00 ure do 17.00 ure na sedežu organa ali po telefonu na telefonski številki 02 2201-527. Za notranjo organizacijsko enoto Medobčinsko redarstvo sprejema prijave dežurni redar vsak poslovni dan med 8.00 uro in 20.00 uro na brezplačni telefonski številki 080 2201,
  • Mestna blagajna na Koroški cesti 10 (02/2353-880) v ponedeljek, torek, četrtek od 8.00 do 11.00 in od 11.30 do 14. ure; v sredo od 8.00 do 11.00 in od 11.30 do 17. ure ter v petek: od 8.00 do 11.00 in do 11.30 do 13. ure. Vsak dan od 11.00 do 11.30 zaprto zaradi malice.  
  • Služba za delovanje mestnega sveta na sedežu organa Ulica heroja Staneta 1, telefonska številka 02 2201-243, v ponedeljek in sredo od 8.00 ure do 12.00 ure ter v petek od 8.00 ure do 13.00 ure.  
  • Varuh bolnikovih pravic na sedežu Ulica heroja Tomšiča 2, telefonska številka 02 2201-634), v ponedeljek, tore in petek od 8.00 do 12.00 ter v sredo od 8.00 do 12.00 in od 14.00 do 17.00

 

 
Svetovanje in pomoč strankam (sprejem vlog, pobud in pripomb ter dajanje splošnih informacij iz delovnega področja Mestne občine Maribor) - soba 14/pritličje, Ulica heroja Staneta 1, Maribor, telefon: 02/2201-214, elektronski naslov: mestna.obcina@maribor.si je na voljo strankam ves poslovni čas, in sicer:
  • v ponedeljek, torek, četrtek od 8.00 ure do 15.00 ure,
  • v sredo od 8.00 ure do 17.00 ure,
  • v petek od 8.00 ure do 13.00 ure.
Če med obrazci ni vloge, ki jo iščete predlagamo, da pogledate spletno stran Upravne enote Maribor, spletno stran e-uprave (npr. za osebna stanja, osebne dokumente, stalno prebivališče, prijava tujcev, vozniška dovoljenja, gradbena dovoljenja ipd.), jim pišete na ue.maribor@gov.si, ali pokličete na 02/2201-762. 
 
  Vloge (obrazci)
Mestna občina Maribor • Ulica heroja Staneta 1 • mestna.obcina@maribor.si • tel.: 02/22 01 000
pravno obvestiloavtorji
rss
Facebook MOM