Občina Maribor
Uradne ure in poslovni čas


V Petek 16. 8. 2019 Mestna občina Maribor ne bo delovala.

 

Obvestilo za naglušne osebe s slušnim aparatom. V stavbi Mestne občine Maribor, Ulica heroja Staneta 1, si lahko izposodite CM sistem (indukcijsko zanko) za pomoč pri urejanju zadev v stavbi. Prevzamete jo lahko pri varnostniku ob predhodni identifikaciji in vpisu na seznam.

 

 

Vloge lahko oddate po elektronski pošti na mestna.obcina@maribor.si, po pošti na naslov Mestna občina Maribor, Ulica heroja Staneta 1, 2000 Maribor ali osebno na isti naslov soba 14/pritličje ves poslovni čas, ki je:

  • v ponedeljek, torek in četrtek od 8.00 do 15.00 ure,
  • v sredo od 8.00 do 17.00 ure in
  • v petek od 8.00 do 13.00 ure.

 

 

Če med obrazci vlog Mestne občine Maribor ni vloge, ki jo potrebujete predlagamo, da pogledate spletno stran Upravne enote Maribor, spletno stran e-uprave (npr. za osebna stanja, osebne dokumente, stalno prebivališče, prijava tujcev, vozniška dovoljenja, gradbena dovoljenja ipd.), jim pišete na ue.maribor@gov.si, ali pokličete na 02/2208-350. 

 

 

Poslovanje organov Mestne občine Maribor poteka po v nadaljevanju navedenih uradnih urah.

 

 

 

 

  • ponedeljek od 8.00 ure do 12.00 ure in od 13.00 ure do 15.00 ure,
  • v sredo od 8.00 ure do 12.00 ure in od 13.00 ure do 17.00 ure,
  • v petek od 8.00 ure do 13.00 ure.
 
Uradne ure za poslovanje s strankami veljajo za vse organe Mestne uprave mestne občine Maribor, ki nimajo drugače določenih uradnih ur.
 
  • v ponedeljek od 8.00 ure do 12.00 ure,
  • v sredo od 8.00 ure do 12.00 ure in od 14.00 ure do 16.00 ure,
  • v petek od 8.00 ure do 12.00 ure.

 

  • Medobčinski inšpektorat na naslovu - Ulica heroja Tomšiča 2, v ponedeljek in sredo od 8.00 ure do 10.00 ure na sedežu organa ter v ponedeljek, torek, četrtek in petek od 9.00 do 12.00 ure, v sredo od 9.00 do 12.00 ure in od 14.00 ure do 17.00 ure po telefonu na telefonski številki 02 2201-516,  
  • Medobčinsko redarstvo na sedežu organa - Zagrebška 30 v operativno-komunikacijski pisarni v ponedeljek, torek, četrtek in petek od 9.00 ure do 12.00 ure, v sredo od 9.00 ure do 12.00 ure in od 14.00 ure do 17.00 ure na sedežu organa ali po telefonu na telefonski številki 02 2201-527. Za notranjo organizacijsko enoto Medobčinsko redarstvo sprejema prijave dežurni redar vsak poslovni dan med 8.00 uro in 20.00 uro na brezplačni telefonski številki 080 2201,
  • Mestna blagajna v poslovalnicah Delavske hranilnice na območju Mestne občine Maribor.  
  • Služba za delovanje mestnega sveta na sedežu organa Ulica heroja Staneta 1, telefonska številka 02 2201-243, v ponedeljek in sredo od 8.00 ure do 12.00 ure ter v petek od 8.00 ure do 13.00 ure.  
  • Varuh bolnikovih pravic na sedežu Ulica heroja Tomšiča 2, telefonska številka 02 2201-634, v ponedeljek in torek od 8.00 do 12.00 in od 13.00 do 15.00, v sredo od 8.00 do 12.00 in od 13.00 do 17.00 ter v petek od 8.00 do 13.00. Osebni razgovori z varuhinjo bolnikov pravic na sedežu v sredo od 12.00 do 17.00 (zaželena je predhodna najava)
Mestna občina Maribor • Ulica heroja Staneta 1 • mestna.obcina@maribor.si • tel.: 02/22 01 000
Pravno obvestiloVarstvo osebnih podatkov
rss
Facebook MOM